onsdag 21 april 2010

hipp hipp hurray... what ever

Idag har jag faktiskt ringt mitt första kundsamtal från IBM. Och det gick riktigt bra! Jag blev riktigt imponerad över mig själv och alla andra tyckte att jag va bra.
Hurra för mig!


Idag städade vi ur vårt kära lilla rum som vi nu ska överlåta till herr Domeji. Imorgon tar vi in på Bed and Breakfast och på lördag för vi flytta in i vår nya lägenhet i Royal Canal Park.

Vi skulle egentligen fått vänta till den första men så ringde tjejen som bor där nu och frågade om vi kunde tänka oss att dela lägenheten denna veckan. Helt otroligt! Vi kunde ju inte annat än att tacka och buga! Får hoppas att det funkar bra men det är ju en väldigt stor lägenhet och vi behöver enbart dela köket. Allt annat finns det dubbletter av :)

Jag önskar att jag kunde orka skriva nåt mer men är för trött så ska hoppa ned i sängen och sova. Sista natten i denna förbannade sängen! Jag kommer inte fälla några tårar för varken den eller alla knackers.
God natt världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar