måndag 19 april 2010

It´s been a damn cold day!!!


Efter sommarvärmen i helgen hade jag ju faktiskt, idiotiskt nog, förväntat mig lite värme idag! Satte på mig kjol och ballerinaskor och begav mig till jobbet. Tji fick jag för det va ISKALLT!!! Så kallt att jag seriöst är rädd för att vi ska få besök av ISBJÖRNSFAMILJER! Dumma Dublin!

Vaknade 6 imorse och var så trött att jag knappt orkade sätta mig upp men tog ett tag i nackskinnet och tog mig iaf iväg till jobbet.
Bifogar en bild på hur en sovande jag kan se ut... Denna tagen på vårt eget och älskade IKEA.
Nu är i alla fall vår New Hire-course över... Vi är tillbaka vid våra skrivbord och får info om vad vi ska sysselsätta oss med... Det känns både kul och tomt. Saknar faktiskt mina nyfunna vänner trots att de sitter så nära.

Idag har vi dessutom fått vårt kontrakt på nya lägenheten! Underbart! Det skall bara signeras av oss men det går ju fort. Å snart kommer vi ha en underbar dubbelsäng... Min rygg gillar! Vi har ju sovit på en enkel säng nu i ca 2 månader jag å Andreas... vi har inga höga standards vi inte!
Gissa om vi är utslitna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar