söndag 18 april 2010

Sunday, cloudy sunday

Så var helgen nästan över igen... Otroligt hur fort det kan gå! Känns som jag kom från jobbet för nån timme sedan men nej, så är det inte.
Denna helgen skulle egentligen ha tillbringats med min underbara lilla ängel Monique och hennes kille Tommy. Men det blev inget av med det eftersom Islands vulkanutbrott har isolerat oss från omvärlden. Inga flyg kommer in... Skrämmande tanke! De vet inte ens hur lång tid detta kommer ta men i bästa fall börjar flygen gå redan nästa vecka och i värsta fall kanske vi blir strandsatta här i 2 år... Hoppas på det förstnämnda ;)
Måste ju få snusleveranser från Svedala!

Idag är dessutom min älskade Hannahs födelsedag. Hon blir hela 28 år idag! 14 år sen 14! Vem hade trott det... hehe

I fredags hade jag min sista dag i "new hire"-class och gjorde vår slutgörande presentation. Känns faktiskt lite trist att det ska ta slut nu... Har skaffat så många underbara vänner.
Men det har i alla fall gått jättebra! Vi firade vår framgång med varsin pint på 12´clock... en pub liggande nära royal canal... Vi fick dessutom den första "sommardagen" för i år! Sprang omkring i öppna skor och njöt av solstrålarna.
Sen hade tjejerna myskväll hemma hos Sara medan killarna hade festat på hela natten... Blev uppdaterad på lördagen och fick mig ett gott skratt...
Igår, lördag, firade vi Arnauds 29 års dag! Massa tapas, tårta och en massa dansande...
Å sen av till den skummaste club jag besökt... de första folket vi såg var 3 transvistiter med dålig klädsmak och alldeles för stora huvuden för att det ska kunna vara normalt. Stötte senare på något jag måste anta var swingers som försökte rekrytera folk. Hur som helst, en annorlunda men kul kväll med mina blivande jobbarkompisar.
Nu ska jag ta å kolla på lite twin peaks och njuta av den resterande delen av denna helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar