tisdag 20 april 2010

An other cold, windy day

Ännu en blåsig och kall dag har kommit och gått. Ännu en natt ska vi sova i vår enmanna-säng. Men nu är det endast 2 nätter kvar här i lägenheten på Foleystreet... Vi ska packa ihop vårt pick och pack och lämna alla stackars knackers åt ett öde där vi inte längre hör deras rop i natten.

Flygen är fortfarande avblåsta i vår del av Europa... Gjorde dock en snusbeställning idag och hoppas på att de styr upp frakten... Hyr in flygvapnet för leverans. hehehe
Man kan ju drömma! Det gör jag och många andra med mig.

Imorgon ska jag ta mig i kragen och ringa mitt första samtal till en kund på jobbet. Kan väl säga att det känns aningen nervöst. Men det ska bli kul! Satt och lyssnade på samtal idag så jag känner mig peppad. Synd bara att jag inte kommer få nån provision på det jag säljer nu... Men men...
Hoppas att de inte kommer fråga ut mig om teknik för det skulle vara jobbigt. Kan ju nada.

Har tänkt mer och mer på att ta upp min sång. Vill helst börja sjunga i ett band men kanske ska ta lite sånglektioner först. Känner att det inte längre räcker med sångstunder inne i duschen...
:)
Och kanske köpa ett singstar! Så kan jag å min sötnos Tessa reta gallfeber på våra nya grannar.

Men nu ska jag ta och börja packa lite. Förhoppningsvis flyttar jag till Sara på torsdag... Annars blir det Bed and Breakfast ett par dagar, men vi överlever det oxå.
God natt världen

2 kommentarer:

  1. Dumma vulkan tycker jag!

    SvaraRadera
  2. jaaaaaaa!!! man kan ju undra vad vi gjort Island... inte mycket bra saker de kommit på i det sistonde

    SvaraRadera