tisdag 6 april 2010

YAAAAWN

Hej hallå världen! Kom hem för en stund sen, har idag varit och kollat på lägenhet lite utanför citykärnan. Kändes efter gårdagen som en ganska bra idé och t.o.m. ännu bättre idag. I natt levde våra älskade knackers rövare utanför fram till 2 igen. Tror garda hann komma 2-3 gånger innan jag äntligen kunde somna. Var inte jättemotiverad att gå upp då klockan ringde imorse. Har varit på kurs hela dagen och haft det riktigt kul.
Tillbaka till lägenhetsjakten; det va ett jättefint område men inte lika fina lägenheter. Den förkärlek irländare känner till heltäckningsmatta kommer jag aldrig förstå mig på.
Men ska fortsätta jakten imorgon.
Nu ska jag dock ta och hoppa i säng eller rättare sagt dra mig i säng. Är såå trött. God natt

3 kommentarer:

  1. Lite svårt att komma på hur man lämnar kommentar (i alla fall för mig);o) skaffade ett Googlekonto för att lyckas med det....

    SvaraRadera
  2. men lilla svigermor! va söt du är!

    SvaraRadera