onsdag 14 april 2010

Today is Brunis birthday

Idag är ingen vanlig dag! Idag e Brunos födelsedag! Hurra, hurra, hurra!!!

Idag blir lilla plutten 2 år! helt otroligt hur fort tiden går!

Idag har jag sjungit ja må han leva på parnellstreet till lilla ängeln och under tiden blivit uttittat av diverse människor på gatan. Men vad gör väl det? Brunis lät så glad!

Började dagen idag med en busstur till jobbet. Bakom mig satte det sig en sinnesförvirrad man med uppenbara drogproblem och inte bara det. Han hade ett större problem som jag avgjorde genom en markant stank; han hade bajsat på sig.
Underbara Dublin!

Men vi har idag fått svar på vårt lägenhetsletande. Vi skriver kontrakt på lägenhet i dagarna. Vi kommer fr.o.m 1 maj bo på Royal Canal Park. Ett helt underbart område! Och i en 3 rummare med 2 badrum, 2 balkonger och ha superfräscht gratis gym i byggnaden brevid.

det kommer ju dessvärre kosta oss en del men får hoppas att jag får ordentligt med provision så det funkar ;)

Imorgon kommer världens bästa Monique och hennes kärlek Tommy och hälsar på över helgen! Kan inte beskriva hur kul det ska bli, och äntligen så kanske vi gör nåt riktigt turistigt som jag kan berätta om.
Blir nog i alla fall en tur till Vikingamuseet och en tur på Guinnessbryggeriet. Minst!
Lovar att berätta massor om det senare!

Nej, nu ska jag nog hitta nåt annat att underhålla mig med!
Kanske t.o.m ska laga lite mat innan min mage gör uppror!
Tack och hej leverpastej


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar